Kampania FAIR PLAY

Kategorie w ramach projektu:

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej – 2 : 0 dla Link PR !

Agencja Link PR poprowadzi kampanię „FAIR PLAY” z zakresu profilaktyki HIV w trakcie trwania 14 Mistrzostw Europy w piłce nożnej. To już druga kampania  Link PR związana      z tegorocznymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Kampania będzie realizowana pod hasłem: „Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.”

Odbiorcami kampanii będą osoby w wieku 18-39 lat, kibice oraz goście przyjeżdżający       z zagranicy, a  celem kampanii jest uświadomienie odbiorcom konsekwencji wynikających
z ryzykownych zachowań seksualnych.

Kampania obejmie kompleksowe działania ATL i BTL, a towarzyszyć jej będą specjalne pakiety edukacyjne dystrybuowane w ramach eventów, podczas rozgrywek turniejowych we wszystkich Miastach Gospodarzach.

Agencja została wyłoniona do realizacji kampanii w drodze przetargu nieograniczonego, ogłoszonego przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Głównym kryterium przetargu była jakość (90%), agencja Link PR otrzymała 98,66%.

Wartość projektu wynosi 450 tys. zł. brutto.

Agencja Link PR jest już realizatorem kampanii „Akademia Euro”, której celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.

www.aids.gov.pl

Koordynator kampanii: Barbara Krastiłow, tel. (22) 331 72 90, e-mail: basia@linkpr.pl

Biuro Prasowe


Moto Safety Day