Publikacje prasowe

„Siedem tysięcy prezerwatyw w ciągu trzech dni meczowych rozdano we Wrocławiu, w ramach kampanii FAIR PLAY Gram fair, używam prezerwatyw. Organizatorzy akcji przekonują, że zestawy z kondomem w roli głównej, cieszyły się wielkim powodzeniem.”
04.07.2012, www.wroclowe2012.pl

 

„Masowe wydarzenia sportowe to doskonała okazja by przypominać uczestnikom o zdrowiu i bezpieczeństwie. Taki cel obrało na czas europejskich mistrzostw Krajowe Centrum ds. AIDS, które jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywek piłkarskich rusza z kampanią FAIR PLAY.”

18.06.2012, www.malopolska.pl

„Akcja ma zachęcać do podejmowania bezpiecznych kontaktów seksualnych. Docelowymi odbiorcami kampanii są kibice, szczególnie osoby młode, skłonne do ryzykownych zachowań seksualnych. W ramach Kampanii, we wszystkich Miastach Gospodarzach, hostessy będą rozdawać pakiety edukacyjne ze szczegółowymi informacjami na temat HIV. W materiałach promocyjnych będą opisane drogi zakażenia oraz sposoby zmniejszenia prawdopodobieństwa kontaktu z wirusem. Hostessy będą czekały na kibiców przy ul. Kiełbaśniczej, Odrzańskiej, Kuźniczej, Szewskiej, Oławskiej, Ofiar Oświęcimskich oraz w okolicach Stadionu Miejskiego. „

07.06.2012,wroclaw.gazeta.pl

 

„Podczas Euro 2012 kibice w Polsce dostaną 150 tysięcy prezerwatyw. Krajowe Centrum ds. AIDS rozda pakiety informacyjne z prezerwatywą w środku oraz 60 tysięcy ulotek w 6 językach.

22.05.2012, Dziennik Wschodni

„Kampania adresowana jest do kibiców, głównie do tych młodych, w wieku 18 – 39, podejmujących ryzykowne zachowania seksualne. – Takich ryzykownych sytuacji może być szczególnie dużo podczas tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej. Dlatego będziemy starać się przekonać kibiców, żeby bawili się dobrze w czasie piłkarskich rozgrywek, ale unikali ryzykownych zachowań grożących zakażeniem wirusem HIV – powiedziała dyrektor Krajowego Centrum ds. AIDS, Anna Marzec – Bogusławska.”

22.05.2012, wp.pl

„Krajowe Centrum ds. AIDS będzie uczulać kibiców, by w czasie Euro 2012 nie podejmowali ryzykownych zachowań seksualnych.  Sposobów dotarcia z informacja do kibiców organizatorzy akcji maja kilka: kampania w internecie, telewizji, radiu, na billboardach oraz… 150 tysięcy prezerwatyw zaopatrzonych w ulotkę o bezpiecznym seksie.”

21.05.2012, Rzeczpospolita

Biuro Prasowe


Moto Safety Day