MOTORóżowi

4 edycja wydarzenia MOTORóżowi już za nami !

1 października MOTORóżowi podjęli się próby pobicia rekordu Guinessa
w samobadaniu piersi!

Każdego roku w Polsce u ponad 17 tys. kobiet diagnozuje się raka piersi. Niestety, około 35%  z nich nie ma szansy na wyleczenie z powodu zbyt późnego wykrycia choroby. Najczęstszym powodem jest późne zgłoszenie się do lekarza oraz brak wiedzy na temat wykonywania samobadania piersi. To już 4. edycja MOTORóżowych, których pomysłodawcą i organizatorem jest agencja Link PR.

1 października MOTORóżowi podęli się próby pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi – na Błoniach przy Stadionie Narodowym w Warszawie. Wydarzenie odbywało się w ramach Światowego Dnia Sportu organizowanego przez Fundację Zwalcz Nudę, a także w związku z 5. edycją kampanii Dotykam=Wygrywam, której organizatorem jest  bieliźniana marka Panache.

Idea MOTORóżowych powstała, by edukować kobiety w zakresie profilaktyki raka piersi w sposób ciekawy oraz przystępny. Organizatorzy przekonywali, że rak piersi to nie wyrok, a szybko wykryty może zostać całkowicie wyleczony.

Już od 4 lat kobiety – motocyklistki w różowych kamizelkach, z dużym wsparciem mężczyzn są symbolem profilaktyki w walce z rakiem piersi. Próba pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi ma przypominać kobietom o konieczności badań profilaktycznych – już od dwudziestego roku życia każda z Pań powinna regularnie badać piersi, a raz w roku badanie powinno być wykonane przez ginekologa, chirurga lub onkologa – mówi Elżbieta Koncka, Link PR, pomysłodawca i organizator akcji.

Partnerem  MOTORóżowych był po raz kolejny Hard Rock Cafe oraz Motocyklistki wawa.

Podczas wydarzenia odbył się także konkurs dla motocyklistów i motocyklistek, w którym nagrodami były vouchery na doszkalanie techniki jazdy na torze, ufundowane przez Kulikowisko.pl, produkty marki Motul oraz kosmetyki marki Ziaja Ltd.

1 października akcja MOTORóżowych odbyła się także równolegle w dwóch innych miastach – w Toruniu, gdzie Partnerami byli Toruń Plaza i Speed Ladies oraz we Wrocławiu – z Partnerami – Santander Consumer Bank, Moto Dolls oraz Motormania.

Wydarzenie było także doskonałą okazją do spotkania miłośników motocykli, zwłaszcza kobiet motocyklistek, których na polskich drogach jest coraz więcej. To silne, niezależne i dbające o swoje zdrowie kobiety z pasją, świadome zagrożeń związanych z ryzykiem zachorowania na raka. Mogą być jednocześnie przykładem dla innych kobiet, że warto realizować swoje pasje, które wyzwalają w nas największe pokłady sił.

 

 

Biuro Prasowe


Moto Safety Day