Daj rzeczom drugie życie

Kategorie w ramach projektu:

Agencja Link PR poprowadziła kampanię „Daj rzeczom Drugie Życie” dla Stowarzyszenia Bank Drugiej Ręki. Celem projektu było zachęcenie przedsiębiorców oraz osób prywatnych do przekazywania sprawnych, ale nieużywanych już przedmiotów (m.in. sprzęt IT, RTV oraz meble) organizacjom działającym non profit.

Dodatkowym aspektem było zwrócenie uwagi, nie tylko na rosnące zanieczyszczenie środowiska, ale również na problemy finansowe z jakimi borykają się między innymi organizacje pozarządowe, domy dziecka, domy seniora, szkoły oraz uczelnie. Projekt skierowany został do kadr zarządzających dużych przedsiębiorstw oraz jednostek samorządowych.

„Daj Rzeczom Drugie Życie” to kolejna kampania zrealizowana przez agencję Link PR, która łączyła w sobie komunikację społeczną z wprowadzaniem pozytywnych zmian w polskim prawie. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna była za doradztwo w zakresie kształtu kampanii, public relations, media marketingu, lobbingu, produkcji kampanii reklamowej, promocji serwisu www.daryrzeczowe.pl oraz koordynacji paneli dyskusyjnych w 16 województwach. Uczestnikami paneli byli przedstawiciele władz samorządowych, instytucji pozarządowych oraz przedstawicieli największych firm w regionach. Kampanię zrealizowano w ramach projektu współfinansowanego z Funduszu dla Organizacji Pozarządowych .

Biuro Prasowe


Moto Safety Day